Ziua în care îți înfrunți fricile

      Niciun comentariu la Ziua în care îți înfrunți fricile

A doua marți din octombrie este Ziua în care îți înfrunți fricile. Daaa, există și o astfel de zi, un moment numai bun de reflectat la fricile noastre, care ne țin din drum pentru a trăi o viață fericită, și să găsim modalități de a le depăși.

Știai că 80% din gândurile noastre sunt negative și au la bază frica? Ia-ți un moment pentru a te gândi cum ar putea fi viața ta dacă ai învinge unele dintre cele mai mari frici ale tale.

Adesea, clienții mei de coaching spun că le este frică, mai ales de necunoscut. Atunci când nu ne înfruntăm fricile, e foarte posibil ca ele să devină cele mai mari limite ale tale
Frica este o reacție. Curajul este o decizie, zicea Winston Churchill, iar eu te invit să te uiți la frica ta căci ea este o săgeată spre nevoile și valorile tale importante. Și cu blândețe, înlocuiește frica cu curiozitatea și speranța și acționează mereu din speranța de face lucrurile să se întâmple, nu din frica de a nu se întâmpla ceva. Viața începe acolo unde frica se termină!

Îți împărtășesc 3 modalități de a aborda frica.

1. Modelul de leadership Freedom at work

Acest model a fost dezoltat de WorldBlu pentru a adresa frica din organizații. Modelul se numește de la Frică la Libertate (From Fear to Freedom)

1. Descriu provocarea
2. Care e frica mea?
3. De ce îmi e frică?
4. Ce aș face dacă nu mi-ar fi frică?
5. Cum m-aș simți, dacă nu mi-ar fi frică?
6. De ce este OK să las frica deoparte?

2. Afirmații pentru a reuși:

Există studii științifice care au analizat impactul pe care afirmațiile pozitive îl au asupra creierului în momente cheie, divedindu-se că pot fi insprumente foarte folositoare atunci când vrem să ne atingem niște visuri sau obiective. Iată câteva afirmații pe care le recomand să le spui fie în gând, fie cu voce tare, astfel încât să le poți auzi. Nu te forța să crezi, doar repetă.

Sunt în siguranță.

Este simplu și usor să obțin acest lucru.

Alții au reușit, reușesc si eu.

3. Exercițiu de respirație cu afirmații pozitive

Exercițiu de respirație

Ia-ți o poziție comodă. Relaxează-ți umerii și îndreaptă-ți spatele aliniind cap, gât, coloană. ⁣⁣Descleștează-ți maxilarul
Inspiră lent prin nas și expiră prin gură. ⁣
Închide ochii și adu-ți mintea în același loc cu picioarele tale de aici. Aici, în momentul prezent.
Repetă și observă cum simți respirația intrând în nară și ieșind pe gură. ⁣
În timp ce inspiri, spune în gând: “Inspir curaj“, iar în timp ce expiri, spune în gând: “Expir frica“.
Poți să și rostești cuvintele, dacă vrei.

A scăpa de frică înseamnă să faci tocmai ceea ce îți e frică să faci. Începe cu pași mici. Pune un pas în fața celuilalt până când vezi că drumul tău se contruiește.

Lucrează cu un coach care te poate ghida să vezi ce îți arată sau ce ascund fricile tale, să le depășești și să îți trăiești viața în bucurie și armonie.

Tu cum reușești să treci peste fricile tale?
Sper că postarea te-a inspirat și ți-a dat un strop de curaj, speranță și visare.
Like. Save. Share. Love.

#empoweringpeopletransforminglives
#fears#coaching#FreedomAtWork#worldblu#leadership

Share Button

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *